
Въпроси и отговори за гаранцията all-inclusive
Гаранция all-inclusive
Какво е гаранцията all-inclusive?
С всеобхватните сервизни услуги на нашата гаранция all-inclusive Вашият нов инструмент на Festool е напълно осигурен през първите три години и можете да се концентрирате върху това, което е важно: Вашата работа. За да можете да се възползвате от услугите "Пълен ремонт, безплатно", "Замяна при кражба" и "Оригинална част е гарантирана", трябва да регистрирате безплатно Вашата машина през първите 100 дни след покупката.
Как мога да регистрирам моя инструмент за гаранцията all-inclusive?
Можете да регистрирате съвсем лесно онлайн Вашия инструмент през първите 100 дни след покупката или да възложите регистрацията.
Плаща ли се за гаранцията all-inclusive?
Не, гаранцията all-inclusive е включена в цената на закупуване на Вашата машина и за Вас е гарантирано безплатна. Има само едно условие: Вашата машина трябва да бъде регистрирана в рамките на първите 100 дни след покупката за гаранцията all-inclusive.
Ще получа ли потвърждение за регистрацията за гаранцията all-inclusive?
Да, ще получите гаранционен сертификат от нас след регистрацията. Ако сте регистрирали сами машината си, ще получите сертификата по имейл. Ако Вашият специализиран търговец е извършил регистрацията вместо Вас, ще получите сертификата по имейл (ако имаме Вашия имейл адрес в нашата клиентска база данни) или по пощата. Моля, съхранявайте този сертификат внимателно, за да можете да го покажете в случай на гаранция.
Важи ли гаранцията all-inclusive за всички продукти на Festool?
Гаранцията all-inclusive важи за всички машини на Festool и за допълнителни подбрани продукти. Дали даден продукт може да се регистрира за гаранцията all-inclusive ще познаете по гаранционната карта all-inclusive, която е приложена към всеки систейнер или кашон. Освен това можете да прочетете на нашата интернет страница във функционалното описание на продуктите ни дали е възможна регистрация.
Пълен ремонт, безплатно.
Кои части и дефекти са покрити с тази услуга?
Дефекти по материала или производството, вкл. всички бързоизностващи се резервни части (по-специално въгленови четки, сферични лагери, гумени маншети, акумулаторни батерии, зарядни устройства, уплътнителни пръстени, неподвижни кабели и превключватели), както и работното време за ремонт. Преглед на всички резервни части и консумативи ще откриете в нашия каталог за резервни части. Всички маркирани с "Да" в колонката "Гаранция" части ще се заменят безплатно.
Ще получи в случай на ремонт предварителна оценка на разходите?
Благодарение на гаранцията all-inclusive всички предварителни оценки на разходите и сметки за ремонт през първите три години вече са минало. Има само едно условие: Машината трябва да е регистрирана в рамките на първите 30 дни след покупката за гаранцията all-inclusive. След изтичането на гаранцията ще получите по желание към всеки ремонт предварителна оценка на разходите.
Има ли изключения, при които услугата не важи?
Да, има. При това става дума за изключения, които можете сигурно да проверите, напр. когато даден инструмент е злонамерено повреден или се използва трайно в индустриални условия. Всички изключения ще откриете в нашите гаранционни условия.
Какви права имам, ако не съм регистрирал своя инструмент за гаранцията all-inclusive?
Като професионален потребител имате 12 месеца, а като частен - 24 месеца право на гаранция по закон. Tя важи за дефекти по материала и производството, които са били налице още при изпращането на нашия продукт. Моля, обърнете внимание на това, че износването се изключва от гаранцията по закон. Ето защо трябва да регистрирате инструмента си при всички положения за гаранцията all-inclusive. Регистрирането за Вас е гарантирано безплатно!
Замяна при кражба.
Машината ми бе открадната от строителния обект/от автомобила. Ще получа ли въпреки това замяна?
Дори и ако машината е открадната от автомобил или на строителния обект, Вие ще получите в рамките на три години след покупката чисто нова машина срещу 240 BGN нето (без ДДС) самоучастие. За продукти от продуктовата категория Power Station важи различно самоучастие в размер на 1.960 BGN нето (без ДДС).
Какво трябва да направя, ако моята машина е открадната?
Важно е да спазите валидните срокове. Трябва веднага след кражбата да докладвате машината/-те като откраднат пред полицията. След това в рамките на 5 дни представете на Вашия специализиран търговец жалбата заедно с Вашия гаранционен сертификат. След като проучим случая, ще изпратим на Вашия специализиран търговец нова машина и Вие ще можете да я получите срещу самоучастие от 240 BGN нето (без ДДС). За продукти от продуктовата категория Power Station важи различно самоучастие в размер на 1.960 BGN нето (без ДДС).
Пропуснах срока от 5 дни. Ще получа ли въпреки това резервен уред?
За съжаление не! Можем да Ви предложим тази услуга само ако спазвате нашите срокове.
Има ли моята заменена машина пълно право на всички услуги по гаранцията all-inclusive?
Вашата заменена машина получава гаранция all-inclusive за остатъчния период на валидност на откраднатата машина. Това ще рече, че ако Вашата машина напр. след две години е открадната, Вашата заменена машина ще се възползва за оставащата една година от гаранцията all-inclusive. В такъв случай регистрирането ще поемем вместо Вас и ще Ви изпратим нов гаранционен сертификат. Всяка машина само веднъж може да се възползва от защитата от кражба, тази услуга отпада за заменената машина.
Гарантирано оригинални части.
Какво се случва, ако дадена резервна част в рамките на 10 години вече не е на разположение?
Ние Ви гарантираме, че ще държим на склад резервни части за Вашия инструмент минимум 10 години след края на производството. Ако все пак не успеем да спазим това обещание, Вие безплатно ще получите нов електрически инструмент в замяна.
Възможно ли е след изтичането на 10-те години гарантирана наличност да няма резервна част за моя инструмент?
За много инструменти имаме на склад резервни части и за много по-дълги периоди от 10 години след края на производство.
Трябва ми резервна част. Какво трябва да направя?
За да откриете правилната резервна част за Вашата машина, Вие се нуждаете от точния модел и номер машината (T-Nr.). Тези данни ще откриете на идентификационната табела директно върху Вашата машина и във Вашите гаранционни документи. .
Важно указание за употребата на резервни части:
Моля, имайте предвид, че всички машини на Festool се ремонтират по съображения свързани с качеството и сигурността изключително и само от оторизирани сервизи. По закон е постановено, че след всяко отваряне на корпуса трябва да се извършва проверка за безопасност съгласно отрасловото DGUV предписание 3+4 и директива DIN VDE 0701/0702". Toва може да се извършва само от специално обучени електроспециалисти. В много случаи за правилния ремонт са нужни и специални инструменти. Моля, обърнете внимание, че всички гаранционни претенции стават невалидни, ако се извършват неоторизирани опити за ремонт. Ето защо изрично съветваме да не извършвате ремонти самостоятелно.